Reser norrut 🇾đŸ‡Ș

Det hĂ€r inlĂ€gget började jag skriva för nĂ„gra kvĂ€llar sedan, vilket ni kommer förstĂ„ nĂ€r ni lĂ€ser vidare, men det har varit problem med bloggens hemsida. Nu Ă€r jag pĂ„ vĂ€stkusten och njuter av sol och bad 🌞
 
Som sagt, följande skrev jag i tisdags kvÀll och onsdags morse:
Först, förlĂ„t kĂ€ra vĂ€nner som tycker att jag borde informerat lite mer direkt till er om att jag ska bli farmor. Det var inte meningen att göra er upprörda eller förbisedda 😄, jag tyckte bara det var lite roligt och framför allt lĂ€tt att göra det sĂ„ hĂ€r. Nu har jag pratat med mĂ„nga av er efter att de blivande förĂ€ldrarna Ă„kt hem (ville inte lĂ€gga dyrbar tid pĂ„ telefonsamtal ens med er nĂ€r jag hade dem hĂ€r đŸ„°). De överraskade mig verkligen med att först ge mig en mors dags-present och sedan ett litet paket till, det med muggen i. Ja, den hĂ€r gĂ„ngen var det jag som fick bli överraskad och en sĂ„dan överraskning đŸ‘Œâ€ïž Visst Ă€r det kul med överraskningar?
 
Det var rejĂ€lt varmt den veckan som Stefan och Elin var hĂ€r, sĂ„ vi tog det lugnt. Njöt av att gĂ„ pĂ„ marknaden i Gruissan, kikade i de smĂ„ butikerna i marinan. Butikerna var nya för mig med.  Det Ă€r nĂ€mligen inte sĂ„ ofta jag shoppar. Vi var i Narbonne och strosade runt och givetvis var de med i nya lĂ€genheten. Den fick godkĂ€nt🙏. Dessutom var vi, precis som nĂ€r Andreas och Katta var hĂ€r, ute och Ă„t bĂ„de hĂ€r och dĂ€r. Nu har jag snart betat av alla restauranger i Gruissan. 
 
 
Det blev snabba ryck nĂ€r ungdomarna hade Ă„kt hem. Tömma lĂ€genheten i Gruissan pĂ„ resten av mina grejer och flyttstĂ€da. Ja, hur kul var det i vĂ€rmen dÄ .. Faktum Ă€r att jag anvĂ€nt AC mer de hĂ€r senaste veckorna Ă€n jag gjort pĂ„ alla mĂ„nader ihop tidigare.  Nu sitter jag pĂ„ ett litet Gasthaus i norra Tyskland och ska ta fĂ€rjan över till Danmark om nĂ„gra timmar. Körde upp till ZĂŒrich och min vĂ€n Anneli pĂ„ midsommardagen. Har haft tvĂ„ fantastiska hela dagar hos henne och igĂ„r körde jag vidare.
 
 
 
Årets Tour de France startar i Danmark och ett gĂ€ng arrangörsbilar var med pĂ„ fĂ€rjan.
 
Nu blir det ett antal veckor i Sverige och jag börjar med vĂ€stkusten đŸ„°Â 
 
Ta hand om varandra och njut av nuet đŸ™â€ïž

Kommentera hÀr: