Saknar min dator 😒😱

Förra sommaren vĂ€lte jag ett glas vin över tangentbordet đŸ’». Under Ă„ret som gĂ„tt har vissa tangenter brĂ„kat mer och mer med mig. Nu Ă€r datorn skickad till leverantören för kostnadsförslag och sĂ„ fĂ„r vi se vad försĂ€kringsbolaget sĂ€ger sen. Telefonen i all Ă€ra men det Ă€r lĂ€ttare att skriva löpande text pĂ„ en dator. Man fĂ„r liksom bĂ€ttre överblick över det man skriver.
 
För ett Ă„r sedan hade jag fullt upp med att tömma min lĂ€genhet och planera/slutföra packningen inför det stora Ă€ventyret đŸ‡šđŸ‡”. Ja jisses, en sĂ„n röra det var. Kanske mest i huvudet pĂ„ mig. Vad kommer jag behöva ha med mig, har jag fixat allt.......???? Med facit i hand gick det ju bra â˜ș
 
I min gamla hemstad BorÄs finns det mÄnga fina statyer men Àven hÀr i TÀby finns en del fint att titta pÄ. 
 
 
 
Under större delen av mitt liv har jag bott nĂ€ra vatten, till och med sĂ„ nĂ€ra att jag kunnat njuta av det frĂ„n huset resp. lĂ€genheterna. Det nĂ€rmaste vatten jag kommer hĂ€r Ă€r........ Ja, barn har i alla fall kul i vĂ€rmen 😄
 
KĂ€nner ni ocksĂ„ att livet har gĂ„tt i stĂ„? Man kan inte göra nĂ„gra större planer framĂ„t i tiden, utan bara hoppas att livet Ă„tergĂ„r till nĂ„got som i alla fall pĂ„minner om "normalt". Sitta still i bĂ„ten helt enkelt đŸ˜„â›” Sköt om er âŁïž

Kommentarer:

1 Anneli:

..men sÄ fina skulpturer ni har dÀr uppe! Hoppas det löser sig med din dator sÄ vi kan lÀsa det du skriver mÄnga gÄnger till. Du skriver sÄ bra!!
Ja vi fĂ„r sitta still i bĂ„ten ett tag till....kram😘

Svar: Tack Anneli, kram 😍
Lena Lindblom

2 Barbro :

Sitta still i bĂ„ten..... Jag och Berit Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ nöjda med vĂ„rt Mollösund i Ă„r. Kan inte fatta att vi haft sĂ„n tur👍 Vi hörs i veckan - kram😍

Svar: 😍 Kram
Lena Lindblom

Kommentera hÀr: