Borta bra men hemma bäst?

Det var bara första dagen det var grått i Zürich. Sedan dök solen upp och vi hade härliga dagar och långa promenader. En go vecka med Anneli, hennes vänner och till och med ett par hundpromenader. Och naturligtvis god mat både hemma och ute på restaurang. Och massor av gött snack förstås!

 
 
 
 
Sedan tog jag flyget till Stockholm för att få lite tid med Mira. Hon får ju inte glömma farmor😄 I maj ska hon bli storasyster (är det månne storkarna på bilden ovan som kommer till Stockholm då😄) och då kommer farmor finnas på plats när mor och far åker till BB. Det blev lite härligt häng med mina ungdomar också förstås🥰
 
 
Tidigt i morse lämnade jag ett kallt och snöigt Stockholm och nu sitter jag i Paris och väntar på att få komma vidare till Montpellier. Sedan blir det tåg vidare till Narbonne och vi håller tummarna för att det går som det ska. Det är nämligen tågstrejk på gång igen. Det var ju rejält stökigt för några veckor sedan när bönder och vinodlare protesterade vilt. I Narbonne hade vägarna varit helt blockerade tidvis. 
 
Sköt om er och lev i nuet. Som det ser ut i världen gäller det att ta till vara varje dag🙏🥰
 

Kommentarer:

1 Ulla-Britt Svensson:

Hallå, nästa gång du kommer till Täby kanske vi kan träffas.Lycka att bli Farmor för andra gången. Jag njuter av lilla Charlie som snart är 9 månader, oj vad tiden springer iväg. Ha det så bra. Kram

Svar: Ja, självklart ska vi träffas då. Då är jag ju i Täby lite längre så vi bör ha gott om tid. Kram 😍
Lena Lindblom

2 Anneli:

Ja härligt hade vi det! Hoppas du snart är hemma☀️🤩

Svar: 🤩
Lena Lindblom

Kommentera här: